1: U termostatu hè stallatu in u sistema di raffreddamentu per mantene a temperatura di u refrigerante in un certu intervallu di temperatura.
2: U sistema di raffreddamentu hè custituitu da un ciclu internu è un ciclu esternu chì passa per u radiatore.
3: Quandu u mutore si raffredda o durante u so prucessu di riscaldamentu, u termostatu hè spento. Tuttu u refrigerante hè circulatu in u circuitu internu per riscaldà u mutore à a temperatura di funziunamentu adatta u più prestu pussibule.
4: Quandu u mutore hè à u più altu caricu è a temperatura ambiente hè alta, u termostatu serà cumpletamente apertu. A circulazione interna hè cumpletamente chjusa, è tuttu u liquidu caldu di raffreddamentu circula per u radiatore.
Chì succederà s'ellu si toglie u termostatu?
A: Ci vole assai tempu per scaldà u mutore à a temperatura nurmale di funziunamentu, è u mutore ùn pò micca ghjunghje à a temperatura nurmale di funziunamentu quandu a velocità di u minimu è a temperatura ambiente ùn sò micca alte.
B: A temperatura di l'oliu lubrificante di u mutore ùn ghjunghje micca à u livellu currettu, cusì chì u cunsumu di carburante aumenta, mentre chì l'emissioni aumentanu ancu, è a putenza di u mutore diminuisce ligeramente. Inoltre, l'usura aumentata di u mutore riduce a durata di vita.
C: Quandu micca tutta l'acqua di raffreddamentu passa per u radiatore, a capacità di raffreddamentu di u sistema diminuirà ancu. Ancu s'è u termometru mostra a temperatura curretta di l'acqua, l'ebullizione lucale si verificarà sempre in a camicia d'acqua di u mutore.
D: I motori chì funzionanu senza termostatu ùn sò micca cuparti da a garanzia di qualità.
UTILIZZA U RADIATORE È U TERMOMETRU GIUSTI PER PRUTÈGGE U TUO MUTORE.
Data di publicazione: 15 di ferraghju 2022
