Avemu da vince sta guerra

À a fine di u 2019, simu in guerra, ci sò assai nutizie nantu à COVID-19 ogni ghjornu, è ogni nutizia affetta l'umore di a ghjente in tuttu u paese.

À l'iniziu di u 2020, per via di l'influenza di u COVID-19, e nostre vacanze di a Festa di Primavera sò state allargate, e fabbriche è e scole sò state ritardate, è tutti i lochi di divertimentu publicu sò stati chjusi. Tuttavia, sottu à u spiegamentu unificatu di i dipartimenti guvernamentali, e farmacie, i supermercati è a vita quotidiana di l'altri ùn sò stati assai affettati, i bisogni quotidiani di e persone ponu esse acquistati senza aumentà i prezzi, u funziunamentu nurmale di e farmacie.

Malgradu e difficultà à vene, u 25 di ghjennaghju, u nostru guvernu hà lanciatu una risposta d'emergenza di salute publica à u primu livellu, à a quale u guvernu municipale di Jinan attribuisce una grande impurtanza, mobiliza risorse è svolge attivamente un travagliu di prevenzione è cuntrollu. Per fà un bon travagliu in a prevenzione di l'epidemie, e diverse strade di a Cummissione Municipale di Salute di Jinan, a sicurezza publica, a pulizza stradale è altri dipartimenti stazionati in diversi punti di cuntrollu à alta velocità anu realizatu misurazioni continue di a temperatura corporea 24 ore su 24 à tuttu u persunale di i veiculi chì entranu in Jinan, facendu ogni sforzu per prevene è cuntrullà a pneumonia COVID-19. Tuttu u persunale medicu, u persunale di serviziu cumunitariu, rinuncia vuluntariamente à e vacanze, à grande risicu di stà in prima linea di l'epidemia, mantenenu a stabilità suciale, per noi per creà un ambiente più sicuru.

Vinceremu sta guerra


Data di publicazione: 26 di ferraghju 2020
Chat in linea WhatsApp!