I parchi portuali è i rimorchiatori di i terminali funzionanu in media da 1.000 à 3.000 ore à l'annu, ma circa l'80% di u tempu i motori funzionanu sottu à un caricu di u 20%. Dunque, un criteriu per sceglie u megliu mutore per u vostru rimorchiatore hè: a spartera di a putenza è di a carica. In l'anni 1980, circa u 70% di i rimorchiatori eranu dotati di motori à velocità media. Oghje, quasi u 90% di i rimorchiatori in i porti è i terminali in custruzzione utilizanu motori à alta velocità.
Motore à alta velocità per rimorchiatori portuali è di salvataggio
1: Funzione di accelerazione
U mutore à alta velocità hà una gamma di funziunamentu più larga, da u minimu à u pienu caricu, un'accelerazione più putente, migliori prestazioni è operabilità. Paragone trà u tempu di accelerazione è a gamma di velocità di funziunamentu - putenza massima (0-100%).
Motore à alta velocità per rimorchiatori portuali è di salvataggio 2: Dimensione è pesu
I motori à alta velocità sò generalmente un terzu di a dimensione è di u pesu di i motori à velocità media, è i motori à alta velocità sò più economici è più faciuli da installà.
3: Cunsumu di carburante
Quandu a carica di u mutore hè 50% ~ 70% è più, u mutore à velocità media hà un cunsumu di carburante più bassu chè u mutore à alta velocità.
Profilu Operativu - Rimorchiatori Portuali è Terminali
Consumu Relativu di Carburante 65 T Soluzione di Rimorchiatore Portuale è Terminale
4: Costu operativu
Costi operativi cunnessi per i motori à alta velocità è à media velocità in 15 anni, hè chjaru chì i motori à alta velocità anu costi operativi più bassi, cù risparmi da 10% à 12%.
Costu Standard Operativu
Struttura di i costi operativi annantu à 15 anni
So motori Cat à alta velocitàpò purtà enormi benefici à i rimorchiatori in i porti è in i banchine
A prossima seria di I vi purterà à traversu u casu di e macchine à alta velocità.
Data di publicazione: 13 di marzu di u 2020






