Unità HGM8151 di gruppu elettrogenu parallelu (cù gruppu elettrogenu) à alta è bassa temperatura
U controller HGM8151 hè cuncipitu per generatori di sistemi paralleli manuali/automatici cù capacità simile o diversa. Inoltre, hè adattatu per una putenza costante di uscita di una sola unità è per a messa in parallelu di a rete. Permette l'avvio/arrestu automaticu, u funziunamentu in parallelu, a misurazione di dati, a prutezzione di l'allarme è ancu u cuntrollu remotu, a misurazione remota è a funzione di cumunicazione remota. Utilizendu a funzione di cuntrollu GOV (Engine Speed Governor) è AVR (Automatic Voltage Regulator), u controller hè capace di sincronizà è sparte u caricu automaticamente; pò esse adupratu per u parallelu cù altri controller HGM8151.
U controller HGM8151 surveglia ancu u mutore, indicendu accuratamente u statu operativu è e cundizioni di guastu. Quandu si verifica una cundizione anormale, divide u bus è spegne u generatore, simultaneamente l'infurmazioni esatte di a modalità di guastu sò indicate da u display LCD nantu à u pannellu frontale. L'interfaccia SAE J1939 permette à u controller di cumunicà cù diverse ECU (ENGINE CONTROL UNIT) chì sò dotate di l'interfaccia J1939.
U putente microprocessore di 32 bit cuntenutu in u modulu permette a misurazione precisa di i parametri, l'aghjustamentu di u valore fissu, l'impostazione di u tempu è l'aghjustamentu di u valore impostatu, ecc. I parametri principali ponu esse cunfigurati da u pannellu frontale, è tutti i parametri ponu esse cunfigurati via interfaccia USB per l'aghjustamentu è via RS485 o ETHERNET per l'aghjustamentu è u monitoraghju via PC. Pò esse largamente adupratu in tutti i tipi di sistemi di cuntrollu automaticu di gruppi elettrogeni cù una struttura compatta, circuiti avanzati, cunnessione simplici è alta affidabilità.
